Slap Cuc

Tri stopenjski slap se nahaja nad kmetijo Riher v dolini Podvolovljek, nedaleč od planinske poti, ki vodi proti Riherski jelki in Velikem Rogatcu.

Nezahtevna markirana pot, 45 minut hoje.

Dostop do izhodišča: V središču Luč zavijete v smeri doline Podvolovljek in po približno 6 kilometrih vožnje bo na levi kažipot za Rogatec, slap Cuc in Rihersko jelko. Prečkate most nad Lučnico in nadaljujete po lokalni cesti še približno 300 metrov, do manjšega hleva, kjer parkirate. Nato desno od hleva čez mostič in po kolovozu v gozd, kjer sledite rdečim oznakam za planinsko pot na Rogatec. Za ovinkom se desno čez strugo odcepi prva pot do slapa, vi pa nadaljujete naravnost ob potoku po markirani planinski poti.

Na drugem odcepu prečkate strugo in po kakih 20 minutah hoje pridete do manjšega odcepa, kjer že lahko vidite slap: levo je možen dostop pod vznožje slapu, desno in navzgor pa nad zgornjo stopnjo slapu in pred gornje slapišče. Pred slapom je urejeno razgledišče: od tu lahko vidite spodnji dve stopnji slapu, zgornja, vršna stopnja pa je očem skrita in je vidna šele precej stran od slapu, na desni strani.

Slap je visok 60 metrov, nad slapom pa se nahaja tudi daljše slapišče v skupni višini 15 metrov, z dvema izrazitejšima skokoma. Za adrenaliske navdušence je v slapu Cuc možno tudi soteskanje, ki ga izvajajo strokovno usposobljeni vodniki športne agencije Dolina avantur.